Jumaat, 5 Oktober 2012

penantian


Sekarang Jabatan Akauntan Negara Malaysia
sedang membuat petukaran-pertukaran Pem.Akauntan…
 Sudah ramai yang mendapat surat pertukaran tempat
yang diminta amasing-masing..

Tapi yang menngecewakan aku..
surat yang aku tunggu-tunggu untuk pertukaran
masih lagi tak dapat-dapat…
Yang dapat kawan satu pejabat aku pulak..
Mungkin tempat yang dia minta mudah untuk dapat..

Dalam hati ini…
Bilalah aku nak dapat tukar..
Dah banyak surat rayuan yang aku hantar,
termsuk surat doktor bagi masalah kesihatan aku ni..
masih lagi tak dapat-dapat jugak..

Yang aku dapat hanya email dar pihak Akauntan Negara..
Susah sangat ke nak balik Kelantan ni…
Betul ke tak ada kekosongan disana..
Sampai bilalah aku nak berjauhan macam ni...




















RE: Rayuan Pertukaran (hamil 5minggu) masalah kesihatan
Siti Nuraisyah Bt Mustapha [nuraisyah@anm.gov.my]

Sent:
Thursday, October 04, 2012 11:28 AM
To:
Attachments:


Assalamualaikum Puan,

Permohonan puan sudah dalam pertimbangan Jabatan, tetapi ini kerana tiada kekosongan
di Kota Bharu, Kelantan permohonan masih dalam waktu menunggu.


Sekian, terima kasih.

Siti Nuraisyah Mustapha
Penolong Pengarah
Bhgn. Pembangunan Perakaunan & Pengurusan
Jabatan Akauntan Negara M'sia
(T): 03-8882 1094
(F): 03-8882 1096