Khamis, 1 November 2012

Kerja Banyak Menanti


Hari ni dah masuk 1 November 2012..
Tinggal lagi 1 bulan untuk ke tahun baru…
Datang office hari ni.. banyak kerja yang
sedang menanti aku kat meja untuk disiapkan..

Walaupun tengah sibuk duk siapkan keja ni..
Sempat lagi aku duk menjeguk blog ini..
Dan nak bercerita sikit…

Kerja ni sebenarnya yang akhir bulan oktober punya..
Separuh aje yang sempat aku sudah kan..
Bukan malas ke apa yeeee..
Sebabnya  setiap hujun bulan aku yang kat unit akuan ni..
dah tak boleh buat bayaran.. dah closing akaun..

So.. kerja-kerja yang tak sempat nak sudahkan sebelum hujun bulan..
Akan dimulakan kembali pada awal bulan..
Hari ni dah masuk bulan November.
Jadi aku dan kekawan office bertungkus lumuslah
Dengan kerja dan tugas masing…


Ok yee.. nak sambung buat kerja kembali..
Sudah cukup untuk rehatkan minda seketika…