Isnin, 18 Jun 2012

"kEsEpiAn"


Tabahkanlah hati ini.....
Janganlah kamu menghukum cinta aku dan dia...
Janganlah menyakiti kami lagi...
Dia kepunyaan ku.. dan aku kepunyaan dia...
Tabahkanlah hati kami untuk menempuh dugaan yang kau beri ini...
Walaupun kami jauh dimata...
‘kepercayaan dan kesetiaan’ adalah keyakinan aku dan dia...
Aku masih mencintai dirinya sepenuhnya...
Masih mencintai dia dengan seluruh jiwa dan ragaku...
Aku sentiasa berdoa untuk kesejahteraan dirinya...
Aku masih mengiginkan kehadiran dirinya...
Aku amat mencintainya...

Jaganlah Kamu menguji cinta kami ini lagi...
Dengan dugaan-dugaan yang telah banyak kau berikan pada aku dan dia...
Jaganlah membuat diri ini menangis lagi..
kuatkan hatiku ini untuk tempuhi semua ini..

Hati ini berdegup hanya untuknya...  Bibirku hanya mengukir namanya...
Aku dahagakan cinta dan kasih sayangnya di sisi ini...
Aku tidak rela lagi dipisahkan darinya...
Dialah harapan ku...

Jaganlah musnahkan dunia impian ku dengannya selama ini...
Janganlah kamu meghukum ku kerana mencintainya...
Berikanlah kami peluang untuk mengecapi...
Kegembiraan yang amat kami impikan..

...Semoga cinta yang dicari telah ditemui...
...Semoga Allah meletakkan kita berdua di bawah Payung rahmat kasihNYA...
InsyaAllah....