Rabu, 11 Julai 2012

...Aku..Dia.. wall's Ice Cream & Cadbury...



Aku.. Dia.. wall's Ice Cream & Cadbury

Lepas balik kerja.. terasa ingin berrr.. window shopping.. nak beli barang dapur sikit..
So.. kat sini tempat shopping terdekat Alamanda Putrajaya je lah…
Asyik duk memilih barang.. tetiba aku terpandang kat sudut barang sejuk beku..
Dalam hati “ kalu mari dengan abe ni.. sure singgah situ…”
Apa nye tidak ‘wall’s ais cream’ pasti dibeli..
Yang pastinya perisa coklat…

Ais cream ni adalah kegemaran kami berdua..
Dalam peti ais kat rumah.. stok ais cream mesti ada..
Rindu palak aku kat dia.. saat indah menikmati ais cream bersama..
Siap letak buah-buahan lagi kat mangkuk ais cream kita orang..
Ala-ala ‘Banana Split’ ….. wau sedapnyeeerrrrr….
Banana Split
Buah yang jadi pilihan.. semestinya my favourite …
Pisang menjadi pilihan aku dan dia…
Susana ini amat menyeronokan..
Menyejukkan tekak dengan ais cream…



Inilah hasilnya banana split yang aku buatkan
Untuk my love.. walaupun hasil nye ta secantik
dengan gambar yang diatas..tapi rasanya puas hati..
sedap.... dimakan.. buat sendiri boleh letak banyak pisang...



Sedang aku duk tenggah beratur di kaunter bayaran..
Aku terpandang pulak.. satu coklat yang 
menjadi favourite my husband ni..
Coklat ini aku terus capai , untuk di buat stok dalam peti ais aku..
Untuk abang bila datang Putrajaya nanti..
Disebabkab dia suka sangat menikmati coklat ini sambil mengadap computer…

Bila aja aku terpandang ais cream dan coklat..
Pasti aku merindui ‘mylove’..
Ini adalah kegemaran aku dan dia…
Bila ber…shopping benda ni takkan kami berdua 
ketinggalan untuk membelinya..
 Saat menikmati hidangan Ais Cream Coklat dan Cadbury..
Adalah saat yang amat menyeronokkan..
Kami berdua…



- I really miss the moment… - it’s so sweet…